Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Informacja Wójta z działalności między sesjami.
a)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2036,
b)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Zagnańsk na 2025 rok,
c)
w sprawie organizacji wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zagnańsk,
d)
w sprawie wskazania członka Rady Gminy Zagnańsk na przedstawiciela do składu Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora Szkoła Podstawowej Nr 1 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Zagnańsku,
e)
w sprawie wskazania członka Rady Gminy Zagnańsk na przedstawiciela do składu Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Samsonowie,
f)
w sprawie wskazania członka Rady Gminy Zagnańsk na przedstawiciela do składu Komisji Konkursowej na stanowisko dyrektora Zespołu Szkoły Podstawowej Nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku,
g)
w sprawie wyrażenia zgody na najem części nieruchomości położonej w obrębie 0016 Umer, gm. Zagnańsk na okres powyżej trzech lat oraz wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy,
h)
w sprawie nieodpłatnego nabycia na własność Gminy Zagnańsk nieruchomości położonych w obrębie 0004 Gruszka gm. Zagnańsk,
i)
w sprawie ustalenia przebiegu drogi gminnej nr 400017T ul. Dębowa w msc. Kaniów wraz z łącznikiem do Borowej Góry położonej na terenie Gminy Zagnańsk,
j)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia gminnego programu rewitalizacji dla Gminy Zagnańsk,
k)
w sprawie wyłączenia z używania przez Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Kielcach szafy sterująco-zasilającej typu Sarel na terenie przepompowni ścieków w msc. Samsonów-Komorniki,
l)
w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży w Gminie Zagnańsk pn.: Mocny Fundament.”
6.
Informacja o korespondencji wpływającej do Rady Gminy Zagnańsk między sesjami.
7.
Informacja delegatów do związków międzygminnych.
9.
Zapytania i interpelacje radnych i mieszkańców gminy.
10.
Zakończenie obrad sesji.