« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.

4. Informacja Wójta z działalności między sesjami.

5. Podjęcie uchwał:

d) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wysokości stawki tej opłaty, określenia stawki opłaty podwyższonej za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli,

e) w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy lub od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,

f) w sprawie przejęcia na majątek Gminy Zagnańsk oraz wniesienia do użytkowania i eksploatacji przez Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Kielcach urządzeń infrastruktury wodociągowej (Samsonów),

k) zmieniającej Uchwałę nr 21/IX/2025 Rady Gminy Zagnańsk z dnia 26 lutego 2025 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków i zasad korzystania oraz stawki opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Zagnańsk,

6. Informacja o korespondencji wpływającej do Rady Gminy Zagnańsk między sesjami.

7. Informacja delegatów do związków międzygminnych.

8. Informacja Wójta i Przewodniczącej Rady Gminy Zagnańsk z analizy oświadczeń majątkowych.

9. Sprawy różne.

10. Zapytania i interpelacje radnych i mieszkańców gminy.

11. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej